torstai 30. tammikuuta 2014

Tässä pisteessä.

Olen kerran miettinyt, mitä eroa voisi olla Paavo Väyrysellä ja vessaharjalla. Vastaushan on melko helppo, wc-harjalla voi tehdä jotain hyödyllistä.

Tai mitä eroa on Jyrki Kataisella ja naisella, kummatkin puhuvat paljon, mutta naisen suusta voit kuulla joskus jotain viisastakin.

Olen nyt tässä pisteessä, tässä nimenomaisessa pisteessä. Näethän sinäkin tämän saman pisteen kuin minäkin. Se piste on tässä: .

No ei, leikittelyt sikseen. Hyi minua. Filosofisesti ajateltuna, olen tässä pisteessä, mutta en tiedä kuinka olen tähän pisteeseen päätynyt ja miksi? Entä olenko tehnyt matkani varrella kaiken oikein ja olisiko minun pitänyt kysyä muiltakin hieman mielipiteitä?

Enpä ole kysellyt vaan olen painellut eteenpäin tukka suorana. Eipä ole pojan päätä paljoa pakottanut. Ei ole ei.

Toisaalta, onko sillä enää mitään väliä kuinka olen tähän pisteeseen päätynyt? Juha Sipilä on todennut, että pitää olla tyytyväinen siihen, että ollaan siinä pisteessä kun ollaan ja tärkeintä on miettiä kuinka tästä pitää mennä eteenpäin.

Ehkä minun on tehtävä samoin, menneitä on turha murehtia. Tärkeintä on tulevaisuus.

Miten minä tästä kaikesta oikein selviän? No viinan juonnilla tietenkin.

Minä olen osin jopa hullu. Apulannan sanoin minut olisi pitänyt ravistella ennen käyttöä, eipä ole ravisteltu ja tässä on tulos.

Pää on mulla kai tehty umpiluusta ja kaikki nestemäinenkin valuu ulos suusta.

Naisen kai tarvitsisin elämääni, lähinnä käyttöesineeksi. Olisi hyvä mikäli tällaisen naisen saisi tarvittaessa päälle ja tarvittaessa pois päältä. Härskisti ilmaistuna, nainen voisi käynnistyä silloin, kun pistää töpselin reikään ja sammua kun töpselin ottaa pois reiästä.

Naisessa voisi olla myös mute-nappula. Näillä hakuehdoilla ei kyllä taida naisia juuri elämääni löytyä?

Miksi tähän pisteeseen tultiin? Ehkä syy on siinä, että tarvitsen rahaa, rahaa ruokaan, laskujen maksamiseen ja saksalaistuotanteisiin elokuviin.

Kenties en lopulta enää ole edes tässä pisteessä, se vaihe on jo ohitettu. Olen jo tässä kaksoispisteessä : .

Mitä minusta tulee isona? Raihnainen eläkäinen lopulta ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!