lauantai 17. syyskuuta 2011

Jatkoaika.com pelasti elämäni

Viime syksynä löysin hienon harrastuksen. Toimittajan työt Jatkoaika.comissa. Sinne mukaan menemiseni oli elämäni keksintö. Harrastukseni on antanut minulle suunnattomasti. Kehittänyt valtavasti. Tänä syksynä minua pyydettiin jo Ilta-Sanomiinkin työskentelemään. Muutakin jalostumista on tapahtunut. Vielä arvokkaampaa.

Jatkoaika muokkasi minusta sosiaalisesti rohkeamman. Tärkeää ihmisille, joka ennen oli tuppisuu. Olen Jatkoajan avulla kehittänyt itsestäni suulaamman. Teen jatkuvalla syötöllä haastatteluja. Voin ohessa kehittää sosiaalisia taitojani. Onnistumiseni ja mielipiteideni kertomiseni Jatkoajassa on parantanut itseluottamustanikin. Sekin on tehnyt minusta uskaliaamman.

Jatkoajan kautta olen päässyt tutustumaan erilaisiin ihmisiin. Niin muihin toimittajiin kuin jääkiekkoilijoihinkin. Lätkän pelaajiakin on ollut hienoa tavata, mutta tärkeämpää on muiden toimittajien kanssa keskusteleminen. Heiltä saan arvokasta tietoa toimittajan töistä. Odotan innokkaasti marraskuussa järjestettäviä kehityspäiviä. Sieltä ammennan paljon hyödyllisiä oppeja.

Olen Jatkoajan avulla kehittänyt kirjoittamistaitoanikin. Minulla on mahdollisuus kirjoitaa jatkuvasti sinne. Olen jalostunut myös haastattelijana ja osaan tehdä parempia juttuja. Niin kirjoitus- kuin ulkoasuiltaan. Ohessa olen lukenut useita opuksia luovasta kirjoittamisesta ja journalismista. Opiskellut itsenäisesti. Ei ole sattumaa, että kehityn vauhdilla. Teen rutkasti töitä.

Havaitessani minulla olevan lahjoja toimittajaksi tein myös itselleni lupauksen. Kehittymiseni ei saa olla yksipuolista. Samalla, kun kehitän itseäni, niin minunkin on pyrittävä omalla panoksellani jalostamaan Jatkoaikaa. Tuolle upealle verkkolehdelle kiitollisuuttani osoitan mielelläni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!