lauantai 1. joulukuuta 2012

Jatkoaika.com, olet pelastanut elämäni

Voi Jatkoaika.com, minkä olet tehnyt.

Olet pelastanut minut. Olet pelastanut elämäni.

Jaa, et usko vai?

Usko pois, sillä se on totta. Ja olet tehnyt sen vielä monta kertaa. Varmaan kukaan muu ole tehnyt sitä niin monta kertaa kuin Sinä. Olen sinulle jo nyt ikuisesti kiitollinen.

Aloitammeko perustelun?

Tässä listaus Jatkoaika.com sinulle siitä, miten olet elämäni pelastanut:

1. Olet tehnyt minusta sosiaalitaitoisen ihmisen. Olet muokannut siitä nyhveröstä lukuisten haastattelutilanteidenkin takia ihmisen, joka uskaltaa puhua kanssatovereilleen.

Tämä on varmaan se ykkösjuttu.

2. Siitäkin huolimatta tuo on se ykkösjuttu, vaikka olet osoittanut minulle suunnan elämälleni. Olet näyttänyt minulle sen, miksi minun pitää opiskella, mitä minusta on tultava isona.

Minusta on tultava toimittaja. Tai ainakin tuon ammattini pitää liittyä näillä tiedoilla, taidoilla ja innolla jotenkin viestintään ja kirjoittamiseen.

3. Sinäkin olet pitänyt minua elävien kirjoissa. Muistatko?

Silloinkin, kun äitini kuoli ja minulla oli raskasta. Yksi isoin tekijä selviytymiseeni tuosta oli se, että sain työstää Jyrki Louhesta juttupaketin.

4. Olet monesti antanut minulle rikasta ja arvokasta sisältöä elämääni. Sekä kirjoittamistehtävien että haastattelutilanteidenkin myötä. Esimerkiksi. Ja kai tuossa on matkan varrella muutakin tapahtunut.

Tämä listaus on muuten faktaa. Olet tehnyt nämä asiat minulle. Ja siitä olen ikuisesti Sinulle kiitollinen. En voi palvella sinua koskaan niin paljoa kuin sinä olet palvellut minua.

Minulle kuullostaa hassulta, kun ihmiset sanovat minulle, etten ole vielä toimittajana saavuttanut mitään.

Ne ovat höpöhöpöjuttuja. Ammattillisesti en ole saavuttanutkaan, mutta olen saavuttanut nyt jo toimittajan harrastukseni myötä paljon arvokkaita asioita.

Missäköhän edes olisin ilman sinua?

Kiitos,

Villesi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!