tiistai 30. huhtikuuta 2013

Vain elämää!


”Tarvittavat asiat tehdään niin hyvin kuin pystytään. Muuten ollaan kuin Ellun kana.”

Siinä se on. Lyhyesti ja ytimekkäästi muotoiltuna. Asenteeni elämää kohtaan. Tällä tavoin minä olen pyrkinyt elämääni elämään ja ihan hyvin on sujunut tähän asti.

Silloin, kun on ollut jokin työtehtävä, opiskeluaskar tai toimittajan homma uurastettava niin sitten pistetään kaikki likoon ja tehdään se niin hyvin kuin pystytään ja sitten, kun se on tehty niin se on tehty. Sitten jatketaan rennolla linjalla.

Toimii. Tai, ainakin minun mielestäni toimii.

Tykkään elää tällä tavoin. Olen joskus jopa funtsinut pitäisikö minun muuttaa elämistapaani, mutta enpä tiedä. Mielestäni on hyvä olla ihan oma itsensä. Niin minun kuin muidenkin. On hyvä olla rehellinen niin itselleen kuin muillekin ja olla oma itsensä.

Jos joku ei diggaa susta tai musta, niin sitten ei diggaa. Mutta täällä on niin paljon väkeä, että ei kaikki voi kaikkien kanssa hyvää pataa ollakaan.

Huumori on mielestäni tärkeä osa elämää. Ja siihen olennaisena osana kuuluu kyky nauraa itselleen.

Naura ongelmillesi, niin kaikki muutkin tekevät. Tai älä ota itseäsi liian vakavasti ja mitä kaikkea näitä vanhoja sananlaskuja onkaan.

Ja sitten, kun tämä on kaikki vain toisaalta sitä pelkkää elämää. Harva asia on niin iso, että sitä kannattaa mennä ottamaan liian vakavasti.

Elämässä pääsee helpommin, kun sen ottaa huumorilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!