tiistai 30. huhtikuuta 2013

Pilke silmäkulmassa!


Maailmasta löytyy yksi kappale, johon minun on melko helppo samaistua. Nimittäin tämä Klamydian Pilke silmäkulmassa-kipale ja etenkin sen kertosäe:

”Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla, enkä sitä halua. Mä vain tahdon pitää hauskaa! Mä en kai ikinä taida aikuiseksi kasvaa, enkä sitä halua, mä vain kuljen pilke silmäkulmassa!”

Olen kyllä ruvennut miettimään, että pitäisikö minun jollain tavalla muuttua ihmisenä ja ruveta aikuistumaan, mutta paskan marjat. Haluan, että huumorilla, hauskuudella ja positiivisella asenteella on iso osa elämässäni. Aina. Että silmäkulmassani on pilkettä!

Ja toivottavasti Viltsun nurkkauksen lukijat seuraavat esimerkkiäni. Pidetään hauskaa.

Hauskaa vappua kaikille! Vappu lienee itse asiassa juhlapyhistä se hauskin juhla.

ps. Tää oli ihan mielenvikanen läpänderiblogitekstuurus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!