maanantai 13. toukokuuta 2013

Eläen elämästä hyvää


En koita tällä hetkellä kehittyä vain toimittajana. Ennen kaikkea pyrin kasvamaan ihmisenä.

En tiedä vain mihin suuntaan? Kai siihen suuntaan mitä sydämeni sanoo. Mikä tuntuu minulle oikealta suunnalta. Millainen ihminen haluan olla.

Ja se millainen ihminen haluan olla selviää ennen kaikkea eläen. Kokeilemalla, elämällä. Sitä kautta ne omat jutut löytyy. Uskon.

Yksi olennaisin asia, jota koitan kehittää on elämäni sisältö. Tahdon, että elämäni olisi jonain päivänä niin hyvää kuin se minun voimavaroillani voi olla.

Elämäni sisältäisi mahdollisimman paljon niitä asioita, joista tykkään. Ja mahdollisimman vähän puolestaan niitä asioita, joista en tykkää.

Ei hyvän elämän sisältöä määrittele muut vaan eritoten minä itse. Jokainenhan me olemme oman elämämme hallitsijoita. Ainakin näin on asian laita tällaisella sinkkumiehellä.

Minun on ryhdyttävä entistä enemmän vain elämään, että löytäisin ne jutut, joista Viltsu tykkää. Ja koitettava täyttää elämäni näillä asioilla.

Minun on vain oltava rehellinen itselleni. Ja kuunnella aidosti sydämeni ääntä. Tykkäänkö tästä todella? Haluanko kuluttaa tähän aikaani vai testaisinko jotain muuta?

Elän, elän ja elän. Ja jonain päivänä arkenikin voisi olla luksusta.   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!