keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

Aulangolla on kaunista

Vietin tänään hienon päivän Aulangolla. Hienoa seutua oli. Siitä virisi muutama ajatus:

x Tänään taas tajusin, miksi elämäni ei voi koskaan olla pelkkää työn tekoa. Tämä maailma on vain niin täynnä kaikkea hienoa tekemistä ja nauttimista, että elämäänsä ei voi vain yksinkertaisesti käyttää pelkkään työn tekoon.

x Hyvä taito on siis osata irrottautua työstään. Kaikkeen maailmasta löytyvään tekemiseen ei tietenkään rahat riitä, mutta onneksi moni asia on liki ilmaista. Niin kuin tämä luonnossa samoilu.

x On kuitenkin vain yksi elämä aikaa kokea mahdollisimman paljon. Joten joka päivä on kai elettävä täpöllä!

x Luonnossa liikkuminen on vain hemmetin hienoa puuhaa. Ei sitä ole oikein aiemmin edes tajunnut miettiä kuinka hienoa seutua täällä lähiseudullakin voi olla. Mutta tänään rohkenin lähteä liikkumaan Aulangon metsiin ja kaunista oli. (Muutama kuva alla.)

x Musta kai tulee muuten sellainen eläväinen ja positiivinen kundi. Se olis aika jees. =)

x Ja yks ajatus: Luonto on kaunis. Luonto on pyhä. Sitä on kunnioitettava. Ja luonnossa liikkumisesta tulee mulle varmaan aikas kiinnostava harrastus vielä. Yksinkertaisesti vain viihdyn siellä.

x Ja vielä kaks juttua tähän bloggaukseen: Yhden päivän vapaankin voi käyttää hyvin hyödykseen, jos vain haluaa. On vain otettava itseään niskasta kiinni. Mäkin tänään hommasin itselleni uuden henkkarin ja kiertelin Aulangolla. Aikas jees päivä. Ja onhan tässä ilta vielä edessä. =)

x Mä nautin myös sellaisesta vapaudesta tällä hetkellä. Töissä oon tietenkin kahlittu kuriin, mutta vapaa-ajalla tällainen sinkkumies voi elellä sellaista elämää, jota haluaa. Mun mielestä se on hienoa. Toki asiat voivat muuttua, jos elämään saapuu joskus sellain "käkätin".

Nyt niitä fotoja Aulangolta:














ps. Mä suosittelen teille muillekin sellaista täysillä elämistä. Kerran täällä kuitenkin vain eletään. Käyttäkää se mahdollisuus hyödyksenne. Ja hankkikaa sellaisia "omia juttujanne". Joita tykkäätte tehdä. Siitä se lähtee.

Mun ykkösjuttu on toki olut, mutta on mulla muitakin juttuja... ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!