torstai 31. lokakuuta 2013

Toinen miete

Toinen asia, jonka haluan tuoda näin blogini välityksellä vielä esille on se, että olen itse muuttunut ihmisenä tässä viime aikoina jonkin verran. Ja tämä ihmisenä kehittymiseni on vaikuttanut muun muassa siihen kuinka olen aikaani käyttänyt.

Minun on vaikeaa keskittää kiinnostukseni enää vain yhteen aiheeseen. Siitä tulee sen verran tunkkainen mielikuva, että en vain pysty tällaiseen. Tietenkin yhteen tiettyyn aiheeseen keskittymällä minusta voisi tulla sen aiheen erikoisosaaja, mutta meillä on kuitenkin vain yksi elämä aikaa.

Ja tämän vuoksi haluan nykyään elää sellaisella raikkaalla otteella. Maailma on täynnä näkemistä, tekemistä ja kokemista ja sen takia tahdon, että elämässäni olisi mahdollisimman rikas sisältö. Ja eikä haittaisi sekään yhtään vaikka kehittäisin elämäni sisältöä koko ajan eteenpäin. Lisäisin siihen uusia juttuja ja kokeilisin erilaisiakin asioita.

Minulle rikas elämä kun ennen kaikkea tarkoittaa elämän mahdollisimman rikasta sisältöä. Ei rikasta pankkitiliä ja kalliita ostosreissuja. Vaan mahdollisimman paljon esimerkiksi kokemuksia ja tekemisiä.

Minua on myös alkanut viime aikoina yhä enenevämmässä määrin kiinnostamaan yhteiskunnalliset asiat ja politiikka enkä pitäisi kovin suurena ihmeenä vaikka minusta vielä politiikko jonain päivänä tulisi.

Yhteiskunnalliset asiat ja politiikka, kun ovat aina olleet asioita jo yläasteelta lähtien, jotka ovat minua kiinnostaneet.

Ja koska Suomi nyt periaatteessa on kuitenkin melko vapaa maa, niin minulla pitää tietenkin olla mahdollisuudet muiden kansalaisten tavoin elää sellaista elämää jota haluan elää.

Vaikka olenkin muuttunut mielestäni ihmisenä, niin silti se ei tarkoita sitä, että tulisin luopumaan yhdestäkään nykyisestä harrastuksestani tai tavoitteestani.

Ja tulen ilman muuta jatkossa myös auttamaan ihmisiä ja tahoja, jotka apua tarvitsevat. Tämänkin mietteeni halusin tuoda esille täällä blogissani, sillä ajattelin, että siitäkin voidaan jossain päin Suomea olla kiinnostuneita.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!