maanantai 30. joulukuuta 2013

Itseinhoisen miehen tutkiskelua

Voi helvetti, että on kamalaa. Pyörin sängyssä levottomana muijani vieressä ja kuolaan vieraan miehen perään. Helvetti, että olen ollut typerys. Mikä saatana minut sai tekemään jotain tuollaista?

Se oli varmaan hänen katseensa. Kohtasimme tänään päivällä ravintolassa ja hänen komea katseensa kohdistui minuun. Se sai minut jostain syystä kiinnostumaan hänestä ja sitten hetken päästä olimme muutaman mutkan kautta ravintolan vessassa. Kyllä! Naida natkuttamassa.

Voi helvetti, että olen voinut olla idiootti. Käännän kylkeäni sängyssä ja samalla niin vihan kuin itseinhonkin tunne täyttää pääni. Miten olen voinut pettää vaimoani? Ja vielä kaiken lisäksi samaa sukupuolta olevan seksikumppanin kanssa?

Minunhan piti olla umpihetero, mutta olen jostain syystä sortunut homostelemaan. Kuinka saatana tämä voi olla mahdollista? Voi helvetti, että vihaan itseäni!

Mutta kyllä minun on sanottava, että kyllä se miehen kanssa oleminen hyvääkin teki. Jumalauta, kuinka hyvää teki saada munaa niin isokokoiselta mieheltä. Hän pani takalistoani melkoisella volyymillä ja ai helvetti, kuinka nautin.

En ole koskaan ennen ollut miehen kanssa ja luulin, etten voisi olla edes miehistä kiinnostunut. Mutta tuossa miehessä vain jokin sytytti himoni. Ja perkele, että oli hyvä naintisessio. Varmaan saatana parhaimpia panohetkiä, joita olen elämässäni kokenut.

Mutta miten ihmeessä selitän tämän vaimolleni? Olen pettänyt häntä ja vielä kaiken kukkuraksi miehen kanssa! Homoko minusta onkin tulossa ja meidän suvussa ei mitään hemmetin hinttareita siedetä. Voi saatana...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!