maanantai 30. joulukuuta 2013

Itseinhoisen miehen tutkiskelua jatkokertomus

Pyörin vieläkin sängyssäni ja mietin sitä miestä ja panosessioomme. Kyllähän se helvetin hyvääkin teki, mutta olen ollut tosi kurja. Helvetti, kuinka voin rakkaalle vaimolleni tehdä jotain tuollaista. Perkele, kun sylettää.

Vedän peittoani tiukemmin päälleni ja vähitellen vaivun uneen. En toki kovin syvään uneen, mutta edes jonkinlaiseen uneen.

Vähitellen kello rupeaa näyttämää seitsemää, aamu valkenee ja on pakko herätä. Heräämme vaimoni kanssa samaan aikaan ja lähdemme talomme alakerrassa sijaitsevaan keittöön. Syömään aamupalaa.

Istuudumme keittiön pöydän ääreen ja olemme naamat vastatusten. Ei helvetti, en meinaa pystyä katsomaan vaimoani silmiin. Häpeä niin saatanasti sitä, että olin pettänyt häntä. Olen ollut niin siveellinen mies, että minun ei missään nimessä olisi pitänyt tehdä tuollaista. Kiroan mielessäni ja koitan samalla tiirailla aamun sanomalehteä.

Kulta... Sanon hetken päästä vaimolleni. Selitän eukolleni, että minun olisi kohta lähdettävä töihin ja olen luvannut mennä työpäivän jälkeen parin duunikamun kanssa muutamalle oluelle lähipubiin.

Totean myös, että jos se vain vaimolleni sopii, en tulisi seuraavaksi yöksi kotiin. Meillä mukamas menisi työkavereiden kanssa niin myöhälle pubissa, että minun olisi viisainta yöpyä duunikaverini luona.

Oikeasti en edes ole perkele menossa työkavereideni kanssa olusille vaan haluan lähteä reissuun. Haluan yöpyä yksistäni seuraavan yön lähihotellissa ja miettiä asioita. Ja sitä, mitä olen tehnyt.

Ja sitä onko minusta helvetti homo tulossa? Jos olenkin saatana ollut homo koko ajan, mutta olen luullut itseäni heteroksi. Se oli ensin se luonnollisin vaihtoehto. Silloin kuin nuorena poikana aloin näitä perkeleen friiduja tapaileen.

Pakkaan kamppeet ja eväät työkassiini ja lähden kotoani. Avaan kotini oven ja sanon moi vaimolleni. Kun olen saanut kotioven suljettua kännykkäni pirahtaa, kännykkään saapui tekstari. Luen sen.

"Moi, mulla on sua ja etenkin sun peppuas jo ikävä... Voitaisko kohta nähdä jo uudelleen... T. Otto".

Voi helvetti, ajattelen mielessäni. Olin antanut tälle panokaverilleni puhelinnumeron, mutta jotenkin olin itse kuitenkin mieltänyt juttumme jo yhden kerran jutuksi. Mutta tekstarin myötä himoni heräsivät jälleen... En ehkä sittenkään saanut hänen patukastaan vielä tarpeekseni...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!