lauantai 22. helmikuuta 2014

Kivat lauantait.

Hauskaa ja kivaa lauantaita kaikille.

Jos mä oisin mä, niin varmaan haastaisin kaikki vetämään perseet tänään. Elämän ei tarvitse olla aina haudan vakavaa, välillä voi heittää aivot narikkaan. Ja tänäänhän voisi olla just sellainen päivä!

Täällä onkin jo itse asiassa aloitettu.

Toivottavasti kaikilla ihmisillä ympäri Suomen maan olisi tänään kiva ehtoo edessä ja toivottavasti sitä ehtoota muuten vielä säestäisi Leijonien pronssijuhlat! Jippiaijei!

Toki mielenkiintoni kohdistuu tällä hetkellä erityisesti Tampereen suuntaan. Siellä on huhupuheiden mukaan ihan mieletön sakki iltaa viettämässä. Viettäkää mieletön ilta, ottakaa hiukan hömppää ja naauttikaa elämästä.

Kuka sammuu ekana on ihan kingi! Ainakin jos se tapahtuu jo ennen ilta kuutta mennessä.

Mäkin olisin voinut tänään lähteä Tampereelle, mutta mulla oli tänään työpäivä. Tänään päättyi melko raskas duuniputki. Ja nyt on aika sippi olo, toki olut maistuu silti. Mutta juon tässä kalsarikännejä. Ihan yksikseni.

Toki voisin kai vieläkin järkätä itseni Tampereelle (eihän täältä Hämptonista olisi sinne matkaa oikein nimeksikään), mutta enpä tiedä jaksanko ja toisaalta, rohkenenko.

Joskus toiste ehkä sitten.

Mutta sen pitemmittä puheitta, hauskaa iltaa kaikille. Pidetään edes tänään kivaa ja nautitaan.

Mua on välillä ottanut kupoliin sellainen juttu, kun ihmiset tuppaavat tekemään elämästä liian vaikeaa ja hankalaa. Kankeaa. Oon miettinyt, että miksi?

Mulla kun on ollut tapana lähinnä vain pitää hauskaa täällä. Ja hauskaahan täällä on tietenkin ollutkin.

Mutta tänään, voitais unohtaa hetkeksi kaikki vihamielisyydet, erimielisyydet  ja pitää hauskaa kaikki.

Kliffat lauantait!

Ja mä otan taas hörppyä.

Eletään vaan vaikka piruuttain läpi elämän helvetin!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!