keskiviikko 3. huhtikuuta 2019

Sydän on musta-oranssinen


Jääkiekko ja HPK ovat tuoneet mut tänne yli vaikeiden aikojen
Musta-oranssi kuuluu vahvasti katukuvaan ja Hämeeseen,
Saa Rinkelinmäellä huutaa ja kannustaa
Ja vannoa rakkauttaan

HPK on Hämeen herra, ja finalisti kun voittaa Tapparan neljännen kerran.
Ruosteinen kirves helppo nujertaa on, se kestää vain hetken verran.
Aina toivoi kyllä paljon mutta saikin enemmän,
Tapparan mä saakeli kyl tieltä nujerran.

Niin sitkeä on sydän musta-oranssinen
se kesti tänne asti yli vaikeiden kausien!
voi kunpa torijuhliin tää kausi päättyä nyt vois
silloin onnellisempi ei mieleni mun enää ois.

Ei tarvitse kysyä saapuessaan lupaa mestaruus
kyyneleitä silloin kestää pieni ikuisuus
Kun HPK-fani pitkän kauden jälkeen riemuhuudon karjahtaa,
Ja pyytää Poikaa kotiin palaamaan.

Niin sitkeä on sydän musta-oranssinen
se kesti tänne asti yli vaikeiden aikojen!
voi kunpa torijuhliin tää kausi päättyä nyt vois
silloin onnellisempi ei mieleni mun enää ois.

Kun Antit astui sisään toimistoon,
he pistivät Kerhon uuteen uskoon,
silloin alkoi paluu huipulle,
mä omistan sydämen mun Kerholle!

bouquet of peach flowers

Alkuperäiset sanat: Rakkaus on lumivalkoinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!