lauantai 18. toukokuuta 2019

Jätä kommentti!

Sain tämän idean Suppusuu- nimisestä blogista. Tässä kirjoituksessa haastetaan te lukijat kommentoimaan jotain blogiini! Blogini Viltsun nurkkaus on ollut tosiaan pystyssä jo kohta kahdeksan vuoden ajan ja lähes koko tuon ajan olen myös minä tasaisin väliajoin miettinyt lukeeko tätä blogia kukaan? Entä onko tällä blogilla pysyviäkin lukijoita? Lukijoita, jotka seuraavat oikein tätä minunkin blogia.

Nyt on aika alkaa hieman selvittää millainen tämän blogini VIltsun nurkkauksen lukijakunta on? Ei haittaa oletko uusi vai jopa vanhakin blogin lukija, mutta jos luet vaikka tämän tekstin täältä blogistani niin toivon että jätät jonkinlaisen merkin itsestäsi tällä kertaa. Jätät kommentin blogiini, mieluiten positiivisen kommentin.

Minulle tämä blogini on ollut vuosien varrella tärkeä. Tänne olen purkanut mieltäni ja hehkuttanut iloani. Kirjoittaminen on minulle ollut arvokas asia vuosien saatossa ja tämä blogi mainio alusta kirjoittamiseen ja kirjoitukseni julkaisemiseen. Blogini klikkausmäärät kertovat että kyllä blogillani pitäisi jonkin verran lukijoita olla, mutta harvoin lukijat mitään kommentoivat. Valehtelevatko siis tilastot vai onko blogillani oikeasti lukijoita?

Jätä rohkeasti kommentti ja auta minua selvittämään kuinka ahkerasti blogiani luetaan! Tällä ja ensi viikolla blogini 8 vuotinen taival näkyy varmasti täällä blogissani tavalla ja toisella, mitä sitten keksinkään. Joten pysy mukana jatkossakin lukemassa blogiani!


Question Mark Illustration

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!