lauantai 29. tammikuuta 2022

Törkyturvasta uhoajasta paljasti paljastumassa sivistynyt ihminen?

Tässä on ollut käsitykseni mukaan hirveästi matkassa kyllä väärinymmärryksiä ja minua on varmaan luultu ties miksi. Siksi jouduin aamulla huonommin nukutun yön jälkeen kirjoittamaan tuollaisen aika paljastavan blogitekstinkin. Noloahan tuollainen on tässä vaiheessa kirjoittaa mutta tässä on nyt ollut niin hirveästi väärinymmärryksiä matkassa ja ne on alkanut olemaan varmaan vaaraksikin jo omalle tulavaisuudelleni. Piti vähän mainetta yrittää puhdistaa. Kyllä minä tästä vähitellen hiljenen lopulta.

Enkä minä niin sekaisin ole ja niin hurja tyyppi ole kuin voisi tekstieni perusteella päätellä. Lopulta varmaan yllättävänkin fiksu ja sivistynyt ihminen, kun tiedän termejä oikeasti mitä kaikki ei tiedä. Minulla on sitten vain jäänyt levy jauhamaan päälle liian pitkäksi aikaa ja kun muut ihmiset eivät varmaan ole sitten kuitenkaan ole ollut oikein perillä näistä termeistä ja uskonut millään että minä se tiedän kyllä mitä nämä tarkoittaa kun olen niitä itse aikoinaan opiskellut. Mutta ei näitä tässä määrin olisi pitänyt julkisesti kirjoittaa. 

Mutta kai tämä elämä tästä vähitellen rauhoittuu. Ja palaan siihen lähtöpisteeseen missä olin ennen kun tämä show alkoi omassa elämässäni. On varmaan käynyt vähän niinkin että ihmiset eivät ole oikein uskoneet että olen itse kartalla mitä nämä termit tarkoittavat oikeasti ja uskonut että tällaisia asioita edes on olemassa. Ja olettanut sitten että minä olen törkyturpa. En minä lopulta rääväsuu ole mutta siinä olen tehnyt virheen kun olen näitä julkisesti näin kauan jauhanut. 

Eilenkin kävin lääkärin kanssa keskustelemassa ja hän kysyi minulta mitä se provosoiva käyttäytyminen minun mielestäni on. Niin sanoin että se on vaikka sitä kun toinen menee sellain äkkiä ja arvaamattomasti oviaukosta sisälle toisen nenän edestä ja saa toisen tarkoituksella hermostumaan. Tiedän myös itse mitä se narsistinen persoonallisuushäiriö tarkoittaa. Ja vaikka mitä teennäisyys on, se on sellaista epäaitoutta ihmisen puheäänessä. 

Ei tässä lopulta minun mielialasta pidä muuten olla huolissaan muuten kuin että levy jäänyt päälle liian pitkäksi aikaa. Ja hirveästi ollut varmaan väärinymmärryksiä. Eikä täältä mikään uhoaja paljastu vaan olen vain koittanut herätellä keskustelua. Sitten on levy jäänyt vaan sitkeästi pyörimään paikoilleen. Mutta nyt tämä on minun osaltani vähitellen ohi ja toivon että saan ainakin vähitellen yksityisyyden takaisin elämääni. 

En tässä sinänsä mieltä ole pahoittanut mutta toivon että asiat vihdoin selviävät. Ja maineeni tietyltä osin alkaa puhdistamaan.

Aika alkaa taas jauhamaan normaaleimmista asioista. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!