tiistai 23. huhtikuuta 2013

Nyt sen tein, hyvä minä.

Nyt mä sen tein. Jumalauta, nyt mä sen tein. Purin mieltäni jo varmaan syksystä lähtien askarruttaneet ja pännittäneet asiat julki. Nyt se on tehty.

En tiedä oliko paikka ja hetki oikea vai väärä enkä ole niin kiinnostunutkaan. Jo oman mielenterveyteni vuoksi oli hyvä ja mennä lyömään julki asiat, jotka minua ovat jopa raivostuttaneet pitkin tätä vuotta.

Seurauksista en tiedä, enkä ole edes niin kiinnostunut tietämään.

Minä en osaa nöyristellä ketään. Pyrin olemaan nöyrä, mutta ketään en nöyristele. Miltei kaikki ihmiset ovat minulle samanarvoisia.

Ja ihmisen arvo määräytyy ihan toisista asioista kuin titteleistä. Toki ne siitäkin määräytyy. Arvostan sitä työn tekoa, jonka on jonkun ammatin eteen tehnyt. Ja arvostan muutenkin ihmisiä, jotka ahertavat töitä paljon.

Mutta ennen kaikkea ihmisissä merkitsee käyttäytyminen. Se, miten kohtelet muita ihmisiä. Jos vaikka olet kuinka lukenut, niin sillä ei ole merkitystä, jos käyttäydyt muita kohtaan kuin sika. Sitä en pysty sietämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!