sunnuntai 7. huhtikuuta 2019

Tunnustetaan oikeaa väriä!

Tahdon jakaa eräitä kuviani täällä blogissanikin. Ensimmäistä kertaa elämässäni olin nimittäin näin vahvasti pukeutunut musta-oransseihin väreihin kuin nyt eilisessä välieräpelissä Tapparaa vastaan. Ideoiminen alkoi siitä kun tilasin netistä ne musta-oranssiset housut, mutta ne eivät ehtineet perille tämän viikon aikana joten minulla ei ollut niitä käytössäni ensimmäisessä täällä Hämeenlinnassa pelatussa välieräpelissä.

Sitten aloin miettimään kuumeisesti vararatkaisuja musta-oranssisten housujen tilalle. Perjantaina mieleeni tuli ensimmäisenä erilaiset painatukset joita voi vaatteisiin painattaa ja kangasmerkit. Olin yhteydessä jopa Hattulassa sijaitsevaan Sporttiveikot-nimiseen yritykseen joka tekee painatuksia vaatteisiin, mutta olin auttamatta liian myöhään liikkeellä eivätkä he ehtineet enää auttamaan minua. Alkoi näyttämään siltä että en saa oranssia väriä sitten millään housuihini ja aloin hautaamaan ideaani jo vähitellen.

Kunnes sitten lauantaina keksin että voisihan sitä sitten edes kasvoihin laittaa mustaa-oranssia väriä kasvoväreillä ja kävin ostamassa Tokmannilta kasvovärit kolmella eurolla. Siinä samalla osastolla kaupassa sitten silmiini osuivat sattumalta tekstiilivärit. En ollut koskaan edes kuullut moisista väreistä kun en ole koskaan käyttänyt kovinkaan paljoa mitään värejä ja maaleja. No keksin sitten heti että jos näillä tekstiiliväreillä tekisi parit oranssiset viirut jo valmiina olleisiini vanhempiin mustiin farkkuihin.

En itse lähtenyt viiruja tekemään kun minun käsitaidot ovat luokkaa nolla, mutta sitten keksin että täällä Länsituulessahan asuu taitavia maalareita ja ihmisiä jotka maalausta harrastaa. Jospa heiltä saisi apua ja saihan heiltä, kiitos tälle ihmiselle joka minua auttoi! Tuli hienot oranssiset viirut lopulta housuihini. Ei liian räikeää jälkeä vaan tyylikkäästi yhteensä neljä oranssista viirua housuihin. Maltilla tehty on usein tyylikästä.

Sitten vähän myöhemmin iltapäivällä ennen pelin alkua tein itse parit musta-oranssiset viirut kasvoihini. Olin ja olen itse tyytyväinen tämän fanivarustelun lopputulokseen. Näytin mielestäni eilen fanikamppeissani ihan hyvältä ja aion jatkossakin varustautua näin jäljellä oleviin HPK:n tämän kevään pudotuspeliotteluihin. Myös niihin vieraspeleihin joita täällä Länsituulen kisakatsomossa katselen.

Eilen olin sitten jäähallilla polleaa poikaa kun HPK tasoitti välieräsarjan Tapparaa vastaan 1-1:een ja minulla oli ihan hienot fanivarustukset päällä. Tunnustin nyt sitten sitä musta-oranssista, oikeaa väriä melkein päästä varpaisiin. No en nyt onneksi liian polleaa poikaa sitten taas mutta sellain hyvällä tavalla...

Ja voisihan sitä innostuttaa väkeä muutenkin värittäytymään kiekkokatsomoihin entistä enemmän oman seuransa väreillä- etenkin musta-oranssisella värillä täällä Hämeenlinnassa. Musta-oranssiväritys on kuitenkin niin tyylikästäkin. Miellyttää ainakin omaa silmääni. Ja esimerkiksi tuollaiset kasvoväritkään ei tosiaan paljoa maksa, Tokmannilta sai kasvovärit kolmella eurolla ja niitä on helppo käyttää kun jopa minä sain ihan ok jälkeä aikaan kasvoilleni. 

No tiistaina sitten jatkuu välieräsarja Tapparaa vastaan. Silloin "ryöstö" Tampereelta!



Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, seisoo

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, hattu, parta, silmälasit ja lähikuva

Kuvan mahdollinen sisältö: 1 henkilö, hattu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!