perjantai 29. maaliskuuta 2013

Viltsun boxi on hyvä oppimisväline

Perustin pari viikkoa sitten oman verkkojulkaisuni, "Viltsun boxin". Tai ensin sen piti olla blogi, mutta sitten se muovautui verkkojulkaisuksi ja olen siihen yhä enenevässä määrin ruvennut suhtautumaan vakavammin.

Oma verkkojulkaisuhan on siisti juttu!

Ja uskon, että sen pyörittäminen on ihan laillistakin, kun sitä yksinäni päivittelen. Kuvien käytön kanssa pitää olla vain tarkkana. Mihin kuviin minulla on käyttöoikeus?

Miksi oma verkkojulkaisu on sitten niin helvetin hieno juttu?

Siksi, että se on minulle mainio oppimisväline. Sinne, kun rustailen journalismiin, viestintään ja kirjoittamiseen liittyviä asioita, niin sehän kehittää minua entisestään. Ja sinne, kun rupean tekemään myös artikkeleita näistä aiheista ja niitä varten teen tutkimustyötä, niin yhä vain paranee.

Ja voisin haastatellakin kyseisten alojen ammattilaisia lehteäni varten. Samalla saan myös kirjoittaa, niin paljon että sydämeni itkee ilosta.

Hieno. Loistava. Fantastinen. Homma.

Toki voisin pyörittää verkkojulkaisua myös jostain muustakin aiheesta, kuten matkailusta, mutta se ei palvelisi minua yhtä paljon kuin mitä Viltsun boxi.

Ja yksi juttu vielä,

On myös ihan piristävää tehdä välillä muunkin alan juttuja kuin jääkiekkoilun.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä rohkeasti kommenttia!